Monitoring płatności
Opiera się przede wszystkim na:
- weryfikacji danych teleadresowych dłużnika,
- nawiązaniu kontaktu telefonicznego,
- identyfikacji rzeczywistych przyczyn zadłużenia,
- wysłaniu pisemnego monitu z wyznaczonym terminem zapłaty,
- prowadzeniu monitoringu, aż do skutecznego uzyskania należności w wyznaczonym przez Zleceniodawcę przedziale czasowym.
Powyższe czynności i ustalenia mają odzwierciedlenie w systemie informatycznym firmy Unisec i są przesyłane do Zleceniodawcy drogą mailową. Wiadomość może być szyfrowana kluczem PGP. Raporty mogą być przesyłane w postaci zbiorczych zestawień lub w odniesieniu do każdego zlecenia oddzielnie. Terminy przesyłania raportów, jak i ich częstotliwość, określa Zleceniodawca.
Jednocześnie wyrażamy gotowość do udostępnienia elementów systemu IT wskazanym pracownikom Firmy zlecającej usługę. Jesteśmy również przygotowani do integracji naszego systemu IT z systemem operacyjnym Zleceniodawcy, ale i gotowi do prowadzenia czynności w oparciu o Jego system.